PZU chce wyłudzić kasę..

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • pkleszcz
    Drive
    • 2011
    • 95

    PZU chce wyłudzić kasę..

    Może, żeby nie było i każdy będzie chciał poznać odpowiedź to będę odpowiadał w temacie.

    Wyjazd zorganizowany - na własną rękę, jeśli nie ma się kontaktów to droga przez mękę.
  • toomasz
    Elegance
    • 2010
    • 910
    • Volkswagen
    • AXR 1.9 TDI PD 101 KM

    #2
    PZU chce wyłudzić kasę..

    Witam

    Otóż chcę nakreslić problem jaki spotkał mojego tatę. Mianowicie sytuacja na wstępie wygląda tak, że On ma samochód i ja mam, on jest współwłaścicielem mojego samochodu- wiadomo w celu niższych zniżek dla mnie.
    W październiku 2013 przyszedł czas na ubezpieczenie jego auta, więc skontaktował sie z agentem PZU który przyjechał i została zawarta polisa pelna OC/ AC. Tata miał jedną szkodę rok temu oraz doszła mu szkoda która była na moim aucie(jak wiadomo współwłaścicielowi przysługuje zwyżka z AC czyli agent dodał mu dwie szkody(sprawdzał to w systemie) Zapłacił odpowiednio więcej i na tym koniec.
    W grudniu, przyszło do taty pismo z PZU z naliczeniem az 1200zł za szkody spowodowane na samochodach z informajcą że nie zostały one ujęte podczas ubezpieczania (te dwie szkody które rzekomo agent uwzględnił) No i jak okazało się owszem agen wypisał te dwie szkody, ale nie zaznaczył ich w systemie, czyli tak jakby ich nie było i stąd to pismo. W takim wypadku jest to ewidentnie jego wina bo w obecnych czasach nie da zataić się jakichkolwiek szkód. Tata w PZU złozył reklamacje i do tej pory sprawa się nie rozwiązała, agent uwaza ze to pomyłka i na pewno jest ok.
    Co w takim przypadku możemy zrobić?

    Prosze o rady
    Pozdrawiam

    Komentarz

    • rafiki
      RS
      • 2012
      • 15975
      • Superb III (3V3)

      #3
      toomasz, jeśli złożył reklamację to na razie czekajcie na odpowiedź i w żadnym wypadku nie płaćcie ani grosza. W polisie agent zaznaczył, że były 2 szkody i jest wyższa kwota ubezpieczenia? Jeżeli tak, to macie czyste sumienie a PZU niech sobie agenta ściga.
      رافال
      Spoty
      Cause freedom is a lonely road

      Komentarz

      • toomasz
        Elegance
        • 2010
        • 910
        • Volkswagen
        • AXR 1.9 TDI PD 101 KM

        #4
        Tzn tata zapłacił więcej tzn odpowiednia zwyżke za te dwie szkody, ale agent podobno tego nie zaznaczył- lub zapomniał i stąd ten problem teraz...

        [ Dodano: Nie 19 Sty, 14 13:49 ]
        Ps a agent wiedział ze są dwie szkody bo uprzednio dzwonił i pytał się ile jest sumarycznie szkód w jakimś centrum.

        Komentarz

        • rafiki
          RS
          • 2012
          • 15975
          • Superb III (3V3)

          #5
          toomasz, agent przed przygotowaniem polisy ma obowiązek sprawdzić klienta w UFG i musi to zaznaczyć w polisie jaka jest zniżka/zwyżka od standardowej kwoty ubezpieczenia. Jeżeli macie poprzednią polisę (sprzed szkód) i aktualną (po szkodach) to razem z wyciągiem z UFG PZU może Wam "skoczyć". Szkody były zgłoszone, agent je uwzględnił przy przygotowywaniu polisy więc jest to tylko jego wina.
          رافال
          Spoty
          Cause freedom is a lonely road

          Komentarz

          • maly2st
            Ambiente
            • 2013
            • 245

            #6
            Jakbycos to wypowiedz umowe i zawrzyj z innym ubezpieczycielem (ponoc mozna juz tak robic ale upewnij sie u innego brokera ubezpieczeniowego) i jeszcze Ci kase oddadza

            Komentarz


            • #7
              Agent powinien sprawdzić obu właścicieli na infolinii PZU która potwierdza mu klasę BM (zniżek). Sprawdź na polisie może zaznaczył mniejsze zniżki a nie zaznaczył, że faktu szkód.

              Komentarz

              • hubert78
                RS
                S_OCP Member
                • 2007
                • 1576

                #8
                Zamieszczone przez toomasz
                Tata w PZU złozył reklamacje i do tej pory sprawa się nie rozwiązała, agent uwaza ze to pomyłka i na pewno jest ok.
                A czy ma potwierdzenie złożenia reklamacji na piśmie ?

                Jeśli ma i od daty złożenia reklamacji minęło 14 dni kalendarzowych to teoretycznie reklamacja została uznana. Najlepiej kopnąć się do rzecznika prawa konsumenta naświetlić sprawę i poprosić o pismo z odpowiednim paragrafem (chodzi o to żeby wysłać im następne pismo że skoro nie odpowiedzieli w terminie to uważasz reklamację za rozpatrzoną pozytywnie i itd.)

                Komentarz

                • lesstar
                  Drive
                  • 2013
                  • 67

                  #9
                  Nie zazdroszczę Wam.

                  Cóź. Że tak powiem, gówno im zrobicie, zapłacicie te pieniądze i to najlepiej w terminie w jakim sobie życzą. Jeśli nie, zaczną liczyć odsetki a do tego zgłoszą Was do UFG jako właścicieli pojazdów z nieopłaconym OC. Na reklamacje i ewentualne odstąpienie od umowy macie 30 dni od jej zawarcia, pismo zapewne przyszło grubo po tym czasie, co? Normalka w PZU.
                  Tak właśnie traktuje swoich klientów najlepsze TU w Polsce (takimi się reklamują w mediach i za takich uchodzą). Przeszedłem identyczną przygodę rok temu z PZU. Do bardzo drogiego ubezpieczenia dopłaciłem prawie 4 tysiące złotych, batalia trwała prawie pół roku.
                  Już nie ubezpieczam swoich aut w PZU i szczerze odradzam każdemu komu mogę.

                  Komentarz

                  • lukasz3112
                    RS
                    • 2008
                    • 3607

                    #10
                    lesstar, o stary, ale żeś kotleta odkopał.. :wow
                    Opel Vectra 1.6 16V --> Skoda Octavia I 1.9 TDI ALH+ --> Skoda Octavia I 1.9 TDI ASZ+ --> Ford Mondeo ST220 3.0V6 --> Skoda Octavia II 2.0 TDI BKD -->Vectra C OPC 2.8T -->Mitsubishi Lancer X 2.0DI-D --> Skoda Octavia 2 FL -->Renault Laguna III GT 2.0dci-->obecnie Toyota Auris IIFL Hybrid i Ford Focus MK3

                    Komentarz

                    • navigator
                      Rider
                      • 2009
                      • 583
                      • Volkswagen

                      #11
                      Zamieszczone przez lukasz3112
                      lesstar, o stary, ale żeś kotleta odkopał.. :wow
                      ....to fakt....odkopał (czy tam odgrzał)... :szeroki_usmiech ale - oddając sprawiedliwość - chciwość firm ubezpieczeniowych nie zmieniła się od tamtego czasu ani o jotę, nieprawdaż......? :hmm
                      >>E<< by Ali, defibrylator by DGW

                      Komentarz

                      • koleś
                        RS
                        • 2009
                        • 2840
                        • Fabia combi (6Y5)
                        • AXR 1.9 TDI PD 101 KM
                        • BSE 1.6 MPI 102 KM

                        #12
                        A skoro już odkopał to może toomasz napisze jak się sprawa zakończyła.

                        Jeśli się zakończyła
                        Tempomaty w grupie VAG. Skoda, Audi, Seat, VW. Wiązki, montaż, kodowanie. Tel. 510 150 407
                        Klientów pytających o rabat informuję, że jest on stolicą Maroka

                        Komentarz

                        Pracuję...